Betingelser

Herunder kan du læse om dine lovmæssige rettigheder samt de særlige betingelser, som vi tilbyder. Vi har valgt at samle alle tekster på én side, så du kan printe dem samlet ud.

www.dhwines.dk ejes og drives af Daniel Seeberg Hansen.

DH Wines ApS

Duebjergåsen 6 Annnisse

3200 Helsinge
CVR: 35673040

Tlf: 22 87 32 05+45 22 87 32 05 22 87

Mail: dh@dhwines.dk

LEVERING & FRAGT

DH Wines leverer fra dag til dag på hverdage, såfremt din bestilling er placeret før klokken 14.00 og de pågældende varer er på lager. Lagerstatus kan du se på alle varer på shoppen og i indkøbskurven. En lagerstatus som er angivet med “På lager” betyder at varen er på lager, og kan afsendes. En lagerstatus som er angivet med “2 dage”, betyder at varen kommer på lager hos DH Wines om 2 dage, og herefter bliver afsendt. Alle forsendelser bliver naturligvis forsvarligt indpakket i godkendt emballage.

For levering til Bornholm og mindre øer, skal der påregnes en ekstra dag ifht. den oplyste levering.

Al vores levering sker med store veletablerede fragtfirmaer.

Vi leverer fragtfrit for ordrer mere end 1000,-

BESTILLING

På DH Wines shop kan du bestille alle de varer, som findes på vores hjemmeside. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon +45 22 87 32 05. Hjemmesiden opdateres løbende.

Alle priser på websitet er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Når du handler med DH Wines, indgås aftaler på følgende sprog: Dansk.

Det er ikke muligt at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til dh@dhwines.dk

DH Wines ønsker at overholde den danske lovgivning omkring salg af alkohol.

Personer under 18 år kan derfor ikke købe vodka, rom og anden stærkere alkohol over 16,5%.

Personer mellem 16-18 år kan stadig købe alkohol, vin mm. op til 16,5%.

BETALING

På DH Wines kan der betales med:

– Dankort
– Visa Dankort
– Visa
– MasterCard,
– MobilePay
– Kontokøb for erhvervskunder (skriv til dh@dhwines.dk og bliv oprettet)

Der tages IKKE gebyr ved betaling på DH Wines

Betales med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr., når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.

Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken DH Wines eller andre har mulighed for at læse dataene.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra DH Wines. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Du kan IKKE forudbetale med konto-til-kontobetaling. Du kan kun betale med betalingskort, idet denne betalingsform giver dig de bedste forbrugerrettigheder, da du kan få dine penge igen, hvis du går ned til dit pengeinstitut. Du kan få tilbagebetalt pengene, hvis:

– Du ikke har modtaget varen.
– Du har været udsat for et misbrug af dine kortoplysninger.
– Du har fortrudt købet, inden du har modtaget varen ved fx. at nægte at modtage den eller undlade at afhente den på posthuset.
– Der er trukket et højere beløb, end du havde godkendt ved bestillingen

RETURRET

Hvis de fremsendte varer ikke svarer til dine ønsker, kan du få pengene tilbage. Varen skal blot returneres i væsentligt samme stand og mængde som modtaget senest 14 dage efter modtagelsen.

Vedlæg venligst faktura, en beskrivelse af hvorfor varen returneres samt bank registreringsnummer og kontonummer, hvorpå pengene ønskes indsat.

Vi fremsender ikke checks eller kontanter. Som kunde hæfter du selv for fragtomkostninger fra dit hjem til DH Wines. Varen/varerne bedes fremsendt til nedenstående adresse:

DH Wines ApS
Duebjergåsen 6, Annisse
3200 HELSINGE

Bemærk – Vi modtager ikke pakker sendt pr. postopkrævning eller lignende. Såfremt du nægter at modtage varen fra postvæsnet, vil den blive sendt retur til os og vi vil kreditere det fulde beløb til din konto.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

REKLAMATIONSRET

Når du handler på DH Wines, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, når du har modtaget varen. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller afslag i prisen afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal du sende det til vores adresse:

DH Wines ApS – CVR.nr.: DK35673040
Duebjergåsen 6, Annisse
3200 HELSINGE

Når du returnerer varen, bedes du angive fejlen på fakturaen.
Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.
Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

OPLYSNING OM KLAGEMULIGHEDER

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, hvis der er noget i forbindelse med et køb du ikke er tilfreds med.

Som forbruger har du også altid mulighed for at indgive en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse dh@dhwines.dk

PERSONDATAPOLITIK

Når du handler via DH Wines hjemmeside, skal du som minimum oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse oplysninger er nødvendige for, at vi kan gennemføre din konkrete bestilling.

Alle registrerede oplysninger bliver behandlet i henhold til reglerne i Persondataloven. Dine oplysninger vil ikke blive solgt eller videregivet til tredjemand. Som registreret har du altid mulighed for aktindsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Vores server registrer al trafik uden at registrere personlige oplysninger. Dette gøres for at vi kan optimere vores web-service der hvor brugen er størst.

Ved handel gemmes der cookies lokalt på computeren.

GENERELT

DH Wines ønsker at overholde den danske lovgivning omkring salg af alkohol. Personer under 18 år kan derfor ikke købe vodka, rom og anden stærkere alkohol over 16,5%. Personer mellem 16-18 år kan stadig købe alkohol, vin mm. op til 16,5%.